poniedziałek, 4 maja 2015

Zmiana adresu

Coraz mniej tutaj piszę, ale nie jest to związane bynajmniej z braku potrzeby pisania, a raczej z powodu skrępowania. Mój chłopak to stały bywalec mojego bloga i nawet tu nie mogę sobie na niego otwarcie ponarzekać ;). Jak i parę innych osób już zdobyło mój adres, więc wróciła chęć bycia anonimową. 

Jest jeden adres na którym już pisałam i nieliczni go znają, ale podam go zainteresowanym, jeśli podacie w komentarzach swoje maile. Kwestia tego, że jeśli będzie to nowy użytkownik, prawdopodobnie nie zaufam. Każdy przecież mógłby wymyślić sobie nick i prosić o dostęp, także zgłaszać się a w razie wątpliwości dopytam. 

Pozdrawiam
Mononoke

17 komentarzy:

  1. O, mogłabym prosić o zaproszenie? ;)
    s.pasierbiewicz93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty Kocia to wiadomo, że mogłabyś :D już wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pannadarcysia@gmail.com-też poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tam był faktyczne błąd brak entera. Nawet tego nie zauważyłam :(

      Usuń
  5. Ja tez chce! ja jestem teraz na www.kropka-za-oceanem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nayantara.pl@gmail.com

    z maślanymi oczkami godnymi kota ze shreka...mogłabym? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lybcia15@gmail.com
    Poproszę i ja, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chętnie, sab.ziaaa@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja też się chetnie zgłaszam :) I rozumiem, co to znaczy, jak ktoś znajomy Ci wchodzi na bloga ;) Tez mnie to krępuje.
    qmandorka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mi wysyłałaś nawet maila na ten temat,ale jeśli możesz, to wyślij mina nowego maila: eskapistyczne@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś tam jeszcze? Podeślij mi nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dopiero zauważyłam tego posta????!!!
    Jeżeli jeszcze jest opcja i mi ufasz ;) to podeślij linka :)
    slodkogorzka.86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń